Barn

Skattekista

Skattekista er vår søndagsskole for alle barn. Den finner sted tre søndager i måneden (under alle gudstjenester utenom familiegudstjenesten) og vi har tre ulike grupper. Målet vårt med å ha Skattekista for barna er å gi dem et grunnlag for tro på Jesus som varer livet ut.

Eplefrø: den minste gruppa heter Eplefrø. Dette er for barna i alderen 3-6 år (skolestart).  Målet vårt med Eplefrø er at barna skal forstå at de er elsket og ønsket av Gud. Det er mye fokus på undervisning gjennom lek og aktiviteter. Her ønsker vi at en voksen blir med barnet på samlingen.

Sparks: Den andre gruppa vår er Sparks. Dette er for 1.-4.klassinger. På Sparks fokuserer vi på at Gud alltid er med. Når livet er kjipt og når livet er bra. Lek er fortsatt en viktig del av opplegget vårt.

Tweens: tro og tjeneste er fokus her og ikke minst temaer som tar opp hvordan er det å være kristen og tweens/ ungdom nå.

Dette er opplegget vi har for de som går i 5.klasse og opp til ungdomsalder. På Tweens ønsker vi som ledere å dele liv og tro gjennom samtaler, undervisning, relasjoner og aktiviteter. Vi ønsker å ta spørsmålene barna har seriøst og svare dem så godt vi kan.

Kontaktperson: Åshild Ellingsberg Tolfsen

Tlf.: 41424334

Junior

Junior er en klubb for 6.-7. klassinger. Og vi møtes annen hver fredag fra kl 19.00-21.00. Vi har andakt, aktiviteter, kiosk og leker.

Vi arrangerer også av og til arrangementer som bowlingtur, julefest og tur til "Klatreskogen".

Kontaktperson er Hildegunn Lundevoll, 90659902

Øvrebøråkken

ØvrebøRåkken er et barnekor som holder til i Øvrebø Frikirke. Det er for alle barn fra 2.-7. klasse (fra 8.kl kan man bli med som leder/mingler).

Vi har øvelse hver onsdag kl. 18.00-19.00. På øvelsene gjør vi mye forskjeller. Vi synger, leker, har andakter og koser oss sammen. Vi drar også på tur en gang i året, er ute på ulike synginger og holder konserter.

Vi vil gjerne ha med deg!

Kontaktperson: Hilde Åsland, 47627783

Speideren

For gutter og jenter fra 2.klasse.
Kontaktperson: Linda Boklund Arredondo – 458 17 923.

Samles annenhver torsdag kl. 17:30 – 19:00 og er stort sett utendørs.

Barn Barn Barn Barn

Barn Barn